عزیز ناپیدای من :: 💕 پــاتوق منتظران

💕 پــاتوق منتظران

♡ انتظــــار آمــــادگی ست نه وادادگــــی ....







💕 پــاتوق منتظران

♡ انتظــــار آمــــادگی ست نه وادادگــــی ....

💕 پــاتوق منتظران

●●●▬▬▬ ♡بهانه های انتظار...♡ ▬▬▬●●●

*❤ مرا عهدیست با مَهدی(عج) ❤*
*❤ که تا جـــان در بدن دارم ❤*
*❤ به راهش گام بردارم ❤*

●●●▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬●●●

شیخ کلینی روایت کرده اند از امام جعفر صادق (ع)
که این دعا را تعلیم زُراره فرمود
که در زمان غیبت و امتحان شیعه بخواند :

اُللّهُمَّ عَرَّفْنی نَفْسَک

فَاَنَّک اِنْ لَمْ تُعَرَّفْنی نَفْسَک لَم اَعْرِفْ نَبِیَّکَ،

اُللّهُمَّ عَرَّفْنی رَسُولَکَ،

فَاَنَّک اِنْ لَمْ تُعَرَّفْنی رَسُولَکَ لَم اَعْرِفْ حُجَّتَکَ،

اُللّهُمَّ عَرَّفْنی حُجَّتَکَ فَاَنَّک اِنْ لَمْ تُعَرَّفْنی حُجَّتَکَ

ضَلَلتُ عَنْ دینی؛

💕 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ

وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ 💕

●●●▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬●●●

💕 کلُ یوم ٍعاشـــــــــــــــورا 💕

💕 و کلُ عرضٍ کـــــــــــرببلا 💕

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

در این رسانــه ی دنیا،
میان بــــــــرفک ها
نه مانده از تو صـدایی،
نه مانده تصویــــری

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

امـــا حالا ما آمده ایم تا زینبت شویم مولا ...

رسانه ای میسازیم زینب گونه ...

از تـــو: هم صدا بر جای میگذاریم

هم تصویر

هم عاشقانه مینویسیم

هم عارفانه

اینجا همه چیز از آنِ توست عشق من

💕 مَهـــدی جـــانم 💕

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

در تلاطم آغوشت
احمقانه است شناگر ماهری بودن!
در تو
تنها باید غرق شد

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

تو مثه آبی روی آتیشم
لحظه به لحظه عاشقت میشم
جادّه ی عشق و رو به من وا کن
خواب دنیا رو غرق رویا کن

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

چقد قشنگـــــــــــــــــــــــــه
اینقد مخلصانه برا امام عصر(عج)
مطلب بنویسیم و کار کنیـــم
که آقا شب ظهـــــُــور
خبــــر ظهورشونو
بدن مـــــــــا
بــراشون
منتشر
کنیم!

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

گمنامی برای شهوت پرست ها درد آور است
اگر نه همـــه اجــــر ها در گمنـــامی ست
(شهید سید مرتضی آوینی)

💕 میخواهم گُمنـــام بمانم 💕
♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥
مدتهاست وِردِ زبانم شده است
اللـّـهم عجّـل لولیّک الفــــرج...
آخر آقا جان من بی تو یعنــی :
فَنـــــــــــــــا

اللـّـهم عجّـل لولیّک الفـرج و العافیة و النّصر
و جعلنا من خیرِ انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه ...

patoghemontazeran@chmail.ir

♡ آخرین حرفهای بی بهانه
♡ لوگوهای ما
♡ دعای سلامتی امام زمان
♡ لوگوی همسنگران ارزشی
♡ امکانات وب
♡ لوگوی شما

عزیز ناپیدای من

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۵۹ ب.ظ

بهانه بسیار دارم برای عشقبازی

و این بار هم

باز دوباره به نام مهدی 


شبیه خاطره نویسان به هر کجای زمین که می رسم

از تو می نویسم و از آدم قصه های م 


می دانی ؟

شاید  ندانند من هم به قانون خدا با تو عاشقی می کنم

همان قانون : گنجِ پنهان و من و آدم قصه های عاشقانه ام


روزی خدا دست به صورتگری زد

و خودش را به تمامی در آینه ی خلقت : تصویر گری کرد 


و آن چنان زیباپسند بود که هر چه در ذات خود از اسماء و صفات ش مخفی داشت

در آدم قصه های عاشقانه اش به امانت گذاشت تا روزی

تمام اهل آسمان و زمین

مبهوت این زیبایی شوند 


و هر که لایقِ دیدن زیبایی هاست و چشم زیبابین دارد

خدا را در آینه ی وجود تو در آفرینش :

در حال ظهور و تجلی ببیند


بیایند

مرا دیوانه بخوانند

اما من دیوانه نیستم

من فقط کمی عشق را به رسم خدا و عشقبازی هایش :

در زمین عاشقی می کنم 


که باید از خدا عشق را عاشقی را عشقبازی را با محبوب ش آموخت

که خدا عاشق خودش بود

که هر چه زیبایی داشت در صُلبِ آدم عاشقانه هایش پنهان کرد


و حال در این آخرالزمانه :

من به تو رسیدم

به تو به مهدی ام

که تجلی خدا در آینه ی خلقتی 


عشق ناپیدای من :

دل ت آرام عزیز من

که من تو را به قانون عشق خدا :

دوست دارم و می خواهم ت 


حتی اگر نبینم ت و

حتی اگر دست زمینی ام  به بلندای وجود آسمانی ات هم نرسد 


همین که حاضری و همین که مرا از جهالت غیبت رها کردی

برایم بس است 


صادقانه و خالصانه از ماورای جان م :

این جمله را می نویسم

که بی نهایت

دوستت دارم

  • ღ♥ آسمانِ مَـღـهدے ♥ღ

بهانه های بی بهانه  (۱)

  • علیرضا علیرضا
  • سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری منم یک رفیق حساب کن.
    اگر میلی برای پیوند لینک داشتی اول مارا با نام:
    حسینی ها
    و آدرس kenary.blog.ir
    لینک کنید وبعد به هم بگویید که شمارا لینک کنم
     با تشکر علیرضا علیرضا
    پاتوق منتظران:
    سلام . با تشکر از حضورتون . شما لینک شدید .
    یا مَهــ♥ــدی ... التماس دعای فـــــــــــرج

    اللـّــــــهم عجّـــــل لولیّک الفــــــرج و العافیة و النّصر
    و جعلنا من خیره انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه ...
    اللَّهُمَّ صَلِّے عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وسَهِّلْ مَخْرَجَهُمْ والعَنْ أعْدَاءَهُم اَجمَعین

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    کدهای عکس و تصویر