باران تویی به خاکِ من بزن :: 💕 پــاتوق منتظران

💕 پــاتوق منتظران

♡ انتظــــار آمــــادگی ست نه وادادگــــی ....







💕 پــاتوق منتظران

♡ انتظــــار آمــــادگی ست نه وادادگــــی ....

💕 پــاتوق منتظران

●●●▬▬▬ ♡بهانه های انتظار...♡ ▬▬▬●●●

*❤ مرا عهدیست با مَهدی(عج) ❤*
*❤ که تا جـــان در بدن دارم ❤*
*❤ به راهش گام بردارم ❤*

●●●▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬●●●

شیخ کلینی روایت کرده اند از امام جعفر صادق (ع)
که این دعا را تعلیم زُراره فرمود
که در زمان غیبت و امتحان شیعه بخواند :

اُللّهُمَّ عَرَّفْنی نَفْسَک

فَاَنَّک اِنْ لَمْ تُعَرَّفْنی نَفْسَک لَم اَعْرِفْ نَبِیَّکَ،

اُللّهُمَّ عَرَّفْنی رَسُولَکَ،

فَاَنَّک اِنْ لَمْ تُعَرَّفْنی رَسُولَکَ لَم اَعْرِفْ حُجَّتَکَ،

اُللّهُمَّ عَرَّفْنی حُجَّتَکَ فَاَنَّک اِنْ لَمْ تُعَرَّفْنی حُجَّتَکَ

ضَلَلتُ عَنْ دینی؛

💕 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ

وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ 💕

●●●▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬●●●

💕 کلُ یوم ٍعاشـــــــــــــــورا 💕

💕 و کلُ عرضٍ کـــــــــــرببلا 💕

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

در این رسانــه ی دنیا،
میان بــــــــرفک ها
نه مانده از تو صـدایی،
نه مانده تصویــــری

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

امـــا حالا ما آمده ایم تا زینبت شویم مولا ...

رسانه ای میسازیم زینب گونه ...

از تـــو: هم صدا بر جای میگذاریم

هم تصویر

هم عاشقانه مینویسیم

هم عارفانه

اینجا همه چیز از آنِ توست عشق من

💕 مَهـــدی جـــانم 💕

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

در تلاطم آغوشت
احمقانه است شناگر ماهری بودن!
در تو
تنها باید غرق شد

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

تو مثه آبی روی آتیشم
لحظه به لحظه عاشقت میشم
جادّه ی عشق و رو به من وا کن
خواب دنیا رو غرق رویا کن

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

چقد قشنگـــــــــــــــــــــــــه
اینقد مخلصانه برا امام عصر(عج)
مطلب بنویسیم و کار کنیـــم
که آقا شب ظهـــــُــور
خبــــر ظهورشونو
بدن مـــــــــا
بــراشون
منتشر
کنیم!

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

گمنامی برای شهوت پرست ها درد آور است
اگر نه همـــه اجــــر ها در گمنـــامی ست
(شهید سید مرتضی آوینی)

💕 میخواهم گُمنـــام بمانم 💕
♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥
مدتهاست وِردِ زبانم شده است
اللـّـهم عجّـل لولیّک الفــــرج...
آخر آقا جان من بی تو یعنــی :
فَنـــــــــــــــا

اللـّـهم عجّـل لولیّک الفـرج و العافیة و النّصر
و جعلنا من خیرِ انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه ...

patoghemontazeran@chmail.ir

♡ آخرین حرفهای بی بهانه
♡ لوگوهای ما
♡ دعای سلامتی امام زمان
♡ لوگوی همسنگران ارزشی
♡ امکانات وب
♡ لوگوی شما

باران تویی به خاکِ من بزن

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۵۲ ب.ظ

دل م هوای باران داشت

هوای تو را و

امروز باران آمد

اما بارانی که عطر و بوی حضورت را می داد 

بارانی که بر خاک خشکیده ی درونم بارید و

مرا إحیاء کرد

بارانی که بر منِ بی تو عاشقانه بارید و

تمام من را به حقیقت بی انتهایی چون تو رسانید 

دوباره نفس کشیدم در هوای نفس های ت

باران آمد و من

زیر باران بدون چتر

تمام من م را

رو به آسمان آبی خدا گرفتم و

تقدیم ت کردم

زیر باران نگا ه م را به عشق دیدارت تطهیر کردم

بهانه بود ماندن م در زمین :

باید به تو می رسیدم

دلتنگ می شدم

تو را می دیدم

از خودم می گذشتم و تو را حضورت را به روشنی می دیدم در خلقت

نمی دانم

تا تمام این مسیر عاشقی را از پل شکسته ی نفس م بگذرم :

تو منتظرم می مانی تا بیایم یا نه ؟

می دانم قراری عاشقانه داری با خدا و باید بروی :

اما ....

چه بمانی چه نمانی :

خیالم آسوده است که از هر کجای این خلقت :

چشمان آسمانی ات قلب مهربان ت هوای هوای مرا دارد

تو مولایی

تو مهدی ای

محال است من باشم و تو هوای خاطرم را نداشته باشی !!

محال است من باشم و مهدی باشد و من :

بر پُل شکسته ی نَفس م تنها بمانم

دست ت

دست م را بگیر :

اجازه بده کمی شور عشق ت به جانم بریزد

اجازه بده گرمی دستان ت دلم را دل گرم کند به اینکه من مهدی دارم

اجازه بده کمی غربت ت به جان م بشیند

کمی تنهایی ات را با من قسمت کن

شاید غریبی تمام شد

شاید زودتر آمدی

شاید جانم را فدای ت کردم و عمرم را به پای آمدنت ریختم

فقط کمی مرا حوصله کن

کمی مرا دوست داشته باش

خدایا ....

مولای م را به تو می سپارم

هر کجا هست خدایا نگهدارش باش

  • ღ♥ آسمانِ مَـღـهدے ♥ღ

بهانه های بی بهانه  (۱)

  • خاکِ بـــــاران خورده ♡♥ زینبِ مَـ♡ـهدی ♥♡
  • آری امرزو بارانی بارید بس زیبا و عاشقانه
    دلم هوای باران داشت
    برایم کمی عجیب بود که آسمان برای چند دقیقه ای باریدن گرفت
    کمی در زیر این بــــــــــــاران قدم زدم و
    خدایم را شکر گفتم ...
    .
    .
    خدایا مرا چه شده ، نمیدانم ...
    به پابوس امام رضایم میروم ...
    ایام فاطمیه است ...
    بارانی ام ...
    .
    باران تویی عزیزم
    به خاکِ من بزنم
    من همان خاک باران خورده ام
    همانی که بر دل و جانم باریدی و عاشقم کردی و
    خواستم که زینبت باشم
    حالا اما کجایم نمیدانم
    تو را میخواهم آقایم ... :'(

    پاتوق منتظران:
    خاک هم که باشی به برکت باران رحمت نگاه مهدی :
    آسمانی می شوی

    خاک هم که باشی مسیر عبورت از آسمان بارانی نگاه مهدی
    می گذرد در خلقت
    و
    یقین دارم خاک باران خورده ی وجودت :
    لایق دیدار می شود
    نگاه ت روشن به دیدار مولایت

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    کدهای عکس و تصویر