دادِ دل | .... :: 💕 پــاتوق منتظران

💕 پــاتوق منتظران

♡ انتظــــار آمــــادگی ست نه وادادگــــی ....







💕 پــاتوق منتظران

♡ انتظــــار آمــــادگی ست نه وادادگــــی ....

💕 پــاتوق منتظران

●●●▬▬▬ ♡بهانه های انتظار...♡ ▬▬▬●●●

*❤ مرا عهدیست با مَهدی(عج) ❤*
*❤ که تا جـــان در بدن دارم ❤*
*❤ به راهش گام بردارم ❤*

●●●▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬●●●

شیخ کلینی روایت کرده اند از امام جعفر صادق (ع)
که این دعا را تعلیم زُراره فرمود
که در زمان غیبت و امتحان شیعه بخواند :

اُللّهُمَّ عَرَّفْنی نَفْسَک

فَاَنَّک اِنْ لَمْ تُعَرَّفْنی نَفْسَک لَم اَعْرِفْ نَبِیَّکَ،

اُللّهُمَّ عَرَّفْنی رَسُولَکَ،

فَاَنَّک اِنْ لَمْ تُعَرَّفْنی رَسُولَکَ لَم اَعْرِفْ حُجَّتَکَ،

اُللّهُمَّ عَرَّفْنی حُجَّتَکَ فَاَنَّک اِنْ لَمْ تُعَرَّفْنی حُجَّتَکَ

ضَلَلتُ عَنْ دینی؛

💕 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ

وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ 💕

●●●▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬●●●

💕 کلُ یوم ٍعاشـــــــــــــــورا 💕

💕 و کلُ عرضٍ کـــــــــــرببلا 💕

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

در این رسانــه ی دنیا،
میان بــــــــرفک ها
نه مانده از تو صـدایی،
نه مانده تصویــــری

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

امـــا حالا ما آمده ایم تا زینبت شویم مولا ...

رسانه ای میسازیم زینب گونه ...

از تـــو: هم صدا بر جای میگذاریم

هم تصویر

هم عاشقانه مینویسیم

هم عارفانه

اینجا همه چیز از آنِ توست عشق من

💕 مَهـــدی جـــانم 💕

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

در تلاطم آغوشت
احمقانه است شناگر ماهری بودن!
در تو
تنها باید غرق شد

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

تو مثه آبی روی آتیشم
لحظه به لحظه عاشقت میشم
جادّه ی عشق و رو به من وا کن
خواب دنیا رو غرق رویا کن

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

چقد قشنگـــــــــــــــــــــــــه
اینقد مخلصانه برا امام عصر(عج)
مطلب بنویسیم و کار کنیـــم
که آقا شب ظهـــــُــور
خبــــر ظهورشونو
بدن مـــــــــا
بــراشون
منتشر
کنیم!

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

گمنامی برای شهوت پرست ها درد آور است
اگر نه همـــه اجــــر ها در گمنـــامی ست
(شهید سید مرتضی آوینی)

💕 میخواهم گُمنـــام بمانم 💕
♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥
مدتهاست وِردِ زبانم شده است
اللـّـهم عجّـل لولیّک الفــــرج...
آخر آقا جان من بی تو یعنــی :
فَنـــــــــــــــا

اللـّـهم عجّـل لولیّک الفـرج و العافیة و النّصر
و جعلنا من خیرِ انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه ...

patoghemontazeran@chmail.ir

♡ آخرین حرفهای بی بهانه
♡ لوگوهای ما
♡ دعای سلامتی امام زمان
♡ لوگوی همسنگران ارزشی
♡ امکانات وب
♡ لوگوی شما

دادِ دل | ....

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۰۰ ب.ظ

السلام علیک یا بقیة الله فی ارضه ...

 

آقا جان گویند نباید بر دیدارت اسرار داشت ... 

باشد آقا ...

اما اگر دیدارت را نخواهم .. اگر ظهورت را نخواهم ...

پس چه چیز را بخواهم ... ؟

آقای من پس بگو برایم بگویند چه کنم ...

راه نشانم بده آقایم ..

برخی گویند که راه گم کرده ام ... راست میگویند ؟؟؟؟

راه چیست مــــــــــولا ؟؟؟؟

.

.

اصلا مگر خدا نگفته هر کس هرآنچه را واقعا بخواهد در آخر روزی به او خواهم داد ...

اگر به مصلحتش باشد .. ؟

 

خدایا امامم را میخواهم ....

امامتش بر روی زمین را میخواهم ...

حکمرانی اش بر تمام جهان را میخواهم ...

عدل به پا خواسته به دستان مَهدی ات را میخواهم ...

 

دگر مصلحتم را تو خود بهتر میدانی خدا ...

گفتی بخواه ... خواستم ...

شاید قرار بر این است که فقط مَهدی ات را دوست بدارم و برایش هرچه در توان اندکــــــــم هست انجام دهم ... اما هرگز به دیدارش نائل نشوم ... هرچند میدانم کارهایم آنـــــقدر اندک ست که شاید هیچ است ...

اما گفته اند برای امامت هرچه در توان داری انجام بده حتی به اندازه ی یک نیم قدم ...

 


 

جایی داستانی را خواندم در مورد گجشکی که با سرعت پر میزد و یک مسیری را مدام طی میکرد ... می رفت و می آمد ... انگار می رفت از جایی آبی به دهان میگرفت و آن آب را برای جایی می برد و باز به سرعت پر میکشید و میرفت تا آب بیاورد .... کسی این گنجشک کوچک را دید و پرسید که چه میکنی ؟؟

گنجشک در پاسخ گفت : آن طرف کوه ها رودخانه ایست میروم از آنجا دهانم را پر از آب میکنم و می آروم روی آن آتشی که آنجاست میریزم تا خاموشش کنم ...

شخص گفت تو که با این ذره آبی که می آوری نمی توانی آن آتش را خاموش کنی !!!!!! برای چه خودت را انقدر به زحمت می اندازی؟؟؟

گنجشک گفت : از من همین قدر بر می آید ... آنجا که آتش افکنده اند امامم دورن آن آتش است باید کاری کنم ...

اگر خدایم روزی از من پرسید تو آنروز که امامت را درون آتش انداخته بودند چه کردی ؟؟ بتوانم بگویم :

هــــــــــرآنچه در تــــــــــوان داشتم ...

...

.

.

 

آه خدایـــــــــــــــــا ... از یادم رفت که میخواستم چه بگویم ...

آنروز که این داستان را خواندم ... کلی به فکر فرو رفتم ... حال که دوباره تعریفش کردم و اینبار به زبان دلنوشته هایم و با زبانی که با تو که یگانه معبودم هستی و زبانی که با امامم سخن میگویم ، گفتمش باز حالم دگرگون شد ...

 

خدای من ...

آری حقیرم خدایا... اما کمتر از آن گنجشک کوچک قرارم مده ...

لااقل گنجشککی باشم برای امامم ...

 

آمین.

 

 خدایا فرج آقایمان را نزدیک گردان ...
آمـــــــــــــــــــــــین

  • ღ♥ زینبِ مَـღـهدے ♥ღ | خاکِ بـــاران

بهانه های بی بهانه  (۱)

هم مهدی بخواه
هم دیدار بخواه
هم عشق بخواه
هم هر چه دله دل تنگت می خواهد
طلب که داشته باشی به مطلوب ت می رسی
ایمان داشته باش : که طلب دیدارت از مولای ت:
دیدار زمینی نیست
تو طالب دیدار مولایی : اما با چشم جان با چشم دل :
نه چشم سر
آرزوی م توفیق دیدار است برای ت
عشق ت جاودانه عاشقی ات مستدام
پاتوق منتظران:
میخواهم ....
میخواهم ...
هم مهدی میخواهم ...
هم دیدار ... هم عشق ...
با چشم دل با چشم جان ...
چشم سرم لایق دیدار یار نیست ...
من هم برای تو آرزوی ......... نمیدانم چه آرزو کنم برایت .. تو همه را داری .. مهدی داری .... عشق داری .. دیدار .........
آرزو میکنم هـــــــــــرچه میخواهی برایت مستجاب شود به حق مَهدی ... آرزو میکنم اولین نفری باشی که میرسی به عشق آباد ظهور ... کنار آقایت ببینمت آسمانم ....

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کدهای عکس و تصویر