دیدِ دل | کلیپ تصویری : به این عکسها خیره شو ، خیره شو (کاری از پاتوق منتظران) :: 💕 پــاتوق منتظران

💕 پــاتوق منتظران

♡ انتظــــار آمــــادگی ست نه وادادگــــی ....







💕 پــاتوق منتظران

♡ انتظــــار آمــــادگی ست نه وادادگــــی ....

💕 پــاتوق منتظران

●●●▬▬▬ ♡بهانه های انتظار...♡ ▬▬▬●●●

*❤ مرا عهدیست با مَهدی(عج) ❤*
*❤ که تا جـــان در بدن دارم ❤*
*❤ به راهش گام بردارم ❤*

●●●▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬●●●

شیخ کلینی روایت کرده اند از امام جعفر صادق (ع)
که این دعا را تعلیم زُراره فرمود
که در زمان غیبت و امتحان شیعه بخواند :

اُللّهُمَّ عَرَّفْنی نَفْسَک

فَاَنَّک اِنْ لَمْ تُعَرَّفْنی نَفْسَک لَم اَعْرِفْ نَبِیَّکَ،

اُللّهُمَّ عَرَّفْنی رَسُولَکَ،

فَاَنَّک اِنْ لَمْ تُعَرَّفْنی رَسُولَکَ لَم اَعْرِفْ حُجَّتَکَ،

اُللّهُمَّ عَرَّفْنی حُجَّتَکَ فَاَنَّک اِنْ لَمْ تُعَرَّفْنی حُجَّتَکَ

ضَلَلتُ عَنْ دینی؛

💕 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ

وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ 💕

●●●▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬●●●

💕 کلُ یوم ٍعاشـــــــــــــــورا 💕

💕 و کلُ عرضٍ کـــــــــــرببلا 💕

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

در این رسانــه ی دنیا،
میان بــــــــرفک ها
نه مانده از تو صـدایی،
نه مانده تصویــــری

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

امـــا حالا ما آمده ایم تا زینبت شویم مولا ...

رسانه ای میسازیم زینب گونه ...

از تـــو: هم صدا بر جای میگذاریم

هم تصویر

هم عاشقانه مینویسیم

هم عارفانه

اینجا همه چیز از آنِ توست عشق من

💕 مَهـــدی جـــانم 💕

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

در تلاطم آغوشت
احمقانه است شناگر ماهری بودن!
در تو
تنها باید غرق شد

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

تو مثه آبی روی آتیشم
لحظه به لحظه عاشقت میشم
جادّه ی عشق و رو به من وا کن
خواب دنیا رو غرق رویا کن

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

چقد قشنگـــــــــــــــــــــــــه
اینقد مخلصانه برا امام عصر(عج)
مطلب بنویسیم و کار کنیـــم
که آقا شب ظهـــــُــور
خبــــر ظهورشونو
بدن مـــــــــا
بــراشون
منتشر
کنیم!

♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥

گمنامی برای شهوت پرست ها درد آور است
اگر نه همـــه اجــــر ها در گمنـــامی ست
(شهید سید مرتضی آوینی)

💕 میخواهم گُمنـــام بمانم 💕
♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥♥•♥
مدتهاست وِردِ زبانم شده است
اللـّـهم عجّـل لولیّک الفــــرج...
آخر آقا جان من بی تو یعنــی :
فَنـــــــــــــــا

اللـّـهم عجّـل لولیّک الفـرج و العافیة و النّصر
و جعلنا من خیرِ انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه ...

patoghemontazeran@chmail.ir

♡ آخرین حرفهای بی بهانه
♡ لوگوهای ما
♡ دعای سلامتی امام زمان
♡ لوگوی همسنگران ارزشی
♡ امکانات وب
♡ لوگوی شما

 

بسم رب المَهــــــدی ... 

سلام مولای لحظه لحظه های من 

 

 

چه آرام و چه سنگین ورق خورد این بار تقویمِ دفتر این روزگار شیدایی...!

 


 

 

سلام هم پاتوقی ها و همسنگران عزیز 

امشب از طرفی خیلی غم باره و جان سوز

و اشکهای امام عزیز تر از جانم رو روانه میکنه  

من هم همسو با عشقم با امامی که نادیده عاشقانه دوستش دارم میگریم ...  

او که بارانی میشود دلم دریای غم میشود ...  

بیا عشق من ...

بیا این دل من از برای توست ... همه درد و غم هایت را بریز درون دل من

اما تو آرام باش مَهــــدی جانم ...   

شهادت این سه تن از بزرگان و عزیزان اسلام { پیامبر گرامی اسلام(ص) . امام حسن مجتبی(ع) . امام علی ابن موسی الرضا(ع) } علیهما سلام هست و خدمت همه شما تسلیت عرض میکنم و التماس دعای مخصوص داریم در این شبها و روزها ... 

 

و اما .... 

از طرفی این روزهای پایانی صفر مصادف شده با " نُهم دِی " 

نُه دی یی که حماسه سازی کردیم در محضر یــــار (سید مَهدی قائم آل محمد)... 

ما نهم دی را در تاریخ به ثبت رساندیم ... 

هرسال نه دی تکرار خواهد شد ... 

هر ساله مشت محکمی خواهیم زد بر دهان دشمنان و مستکبرین ..

و یوم الله ۹ دی، مَـظـــهـر سُـــرخ عـــاشورا ست!

 

حالا ما هم توو سنگر آقامون ، توو پاتوقمون ، مقر فرمانهی سید مهدی ، کلیپی رو به این مناسبت آماده کردیم و تقدیم حضور میکنیم 

به امید اینکه مورد رضایت خدای مهربون و آقام و شما قرار بگیره انشالله ..

 

دعوتتون میکنم به تماشای این کلیپ با صدای خواننده ی ارزشی کشورمون : (حامد زمانی و آهنگ دیروز امروز فردا)

 

 * کلیپ: به این عکسها خیره شو ، خیره شو . با فرمت flv کیفیت متوسط و حجم 31.2 MB

 

 
دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 20 ثانیه

 

یا مَهــــــــــدی ...

التماس دعای فرج از همگی شما ...

 

 

 اللـّــــــهم عجّـــــل لولیّک الفــــــرج و العافیة و النّصر 
و جعلنا من خیره انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه ... 

 

بهانه های بی بهانه  (۰)

هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کدهای عکس و تصویر